تبلیغات گرم یا تبلیغات کلامی یعنی چه

تبلیغات گرم یا تبلیغات کلامی یعنی چی؟

تبلیغات گرم یا تبلیغات کلامی یعنی چی؟

سلام، می‌خواستم در شغل نتورک مارکتینگ در مورد واژه ” تبلیغات گرم” بدونم. تبلیغات گرم و یا کلامی چه معنی ای میده و چرا باید توی نتورک مارکتینگ از این نوع تبلیغات استفاده کرد؟

یک نظر

  1. با سلام وعرض ادب،

    تا به حال شده شما به رستوران یا یک فروشگاه و یا هر چیز دیگری بروین و کالاهای اون جا و یا خدمات اون رو استفاده کنید؟ آیا شده یک گوشی بخرید یا هروسیله دیگه ای و به کسی که می‌خواد همون وسیله رو بخره مشورت بدید؟

     

    ما انسان ها خواسته یا ناخواسته در طول زندگی روزمره بار ها و بار ها شده که تبلیغاتی رو غیر مستقیم و شاید ناخود آگاه برای شرکتی یا مغازه ای انجام دادیم، تبلیغاتی که شرکت واسته و یا مغازه وابسته بهش هیچ هزینه ای برای این تبلیغات به شما پرداخت نمی‌کنه ،شیوه تعریف مشتری از خدمات شرکت و یا اون مغازه بصورت ناخود اگاه و خودکار، اصطلاحا به این نوع تبلیغات “تبلیغات گرم” یا کلامی میگن که شخص در مورد احساسی که نسبت به یک کالا و یا خدمات داشته با افراد جامعه در میون و به اشتراک میذاره.

    تبلیغات کلامی و گرم بیشترین تاثیر رو روی فروش خدمات و یا کالای شرکت و یا مغازه یک شخص داره، بطوری که با بررسی اقتصاد دان ها از هر ۴ فروشی که توی دنیا انجام میشه یک فروش از طریق تبلیغات سرد، و ۳ تای اون از طریق تبلیغات گرم صورت می گیره.

     

    موفق وموید باشید.

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بستن