بازاریابی دیجیتالتکنولوژیمقالات

چرا کسب و کار آنلاین داشته باشیم؟

با گذشت زمان و قدرت گرفتن اینترنت در دنیا برای هر کسب و کار این نیاز تعریف میشود که در فضای مجازی فعالیت داشته باشد. فضای مجازی بستری بسیار مناسب برای کسب و کار است و پیش از این به مزایای آن اشاره شده است که میتوانید در مقاله کسب و کار خودتان را پرسود کنید مطالعه کنید. حال این موضوع به میان می آید که چرا باید کسب و کار آنلاین داشته باشیم و اصلا چه نیاز هایی وجود دارد که باید با راه اندازی کسب و کار آنلاین آن ها را برطرف کرد.

اگر میخواهید در خواب پول دربیاورید

اگر هنوز وارد فضای کسب و کار آنلاین نشده اید حتی یک لحظه را از دست ندهید. کسب و کار آنلاین میتواند برایتان در خواب برایتان پول در بیاورد. شاید شما این نیاز را احساس کنید که اگر چند سال دیگر نتوانستید به اندازه حالا کار کنید برای مواجب زندگی تان چطور درامد خواهید داشت و یا اگر خدای نکرده مشکلی برایتان پیش آمد و نتوانستید به سر کار بروید برای هزینه های زندگی خود باید چه کار کنید؟! جواب تمام اینها در راه اندازی یک کسب و کار آنلاین است.

البته این نکته نیز حائز اهمیت است که اگر به عنوان مثال بعد یک سال یا دو سال شما دیگر هیچ فعالیتی در وبسایت خود نداشته باشید ممکن است تا آخر عمر برایتان پول ارسال نشود! شما باید برای رشد کسب و کارتان تمام تلاشتان را بکنید. در دنیای کسب و کار آنلاین آپدیت هایی وجود دارد که شما باید آنها را بر روی وبسایتتان انجام دهید. به دنبال سلایق جدید مشتریان باشید و در غیر این صورت درآمدتان پس از مدتی کم و کم تر خواهد شد.

اگر در فکر راه اندازی یک کسب و کارید ولی سرمایه ندارید

ممکن است شما ایده های نابی داشته در سرتان داشته باشید و بخواهید به آنها جامه عمل بپوشانید اما سرمایه کافی برای آن را نداشته باشید راه اندازی یک کسب و کار در فضای مجازی هزینه بسیار کمی را از شما خواهد گرفت و برای تاسیس آن نیاز به یک سرمایه کلان ندارید.

اگر هنوز برای کسی کار میکنید

شاید شما هم دوست دارید که خودتان آقای خودتان باشید و هر وقتی دوست دارید به سر کار بروید. یک کسب و کار آنلاین این نیاز شما را برطرف خواهد کرد و این خودتان خواهید بود که برگه مرخصیتان را امضا میکنید و یا مشخص میکنید که الان باید کدام کار را انجام دهم.

اگر اهدافی دارید که هنوز به آنها نرسیده اید

کسب و کار های آنلاین برای مدتی ممکن است وقت گیر و یا برای شروع مقداری سخت باشند اما در مرور زمان شما این احساس راحتی را خواهید یافت که میتوانید به تمام اهداف خود برسید و درآمدی عالی داشته باشید. هرچقدر در چند سال اول تلش بیشتری بکنید این مقدار درآمد بیشتر و بیشتر خواهد بود

میخواهید کار مشتریان خود را راحت تر کنید

مشتریان معمولا قبل از خرید اجناسشان برند ها را مقایسه میکنند و به دنبال اجناس بهتر هستند، شما میتوانید با دادن تمام اطلاعات محصولاتتان کار آن ها را راحت تر کنید. مشتریان با دیدن اطلاعات محصولات شما سعی میکنند که بهترین انتخاب را داشته باشند و معمولا انتخاب عادلانه ای دارند. علاو بر این کاربران میتوانند در وبسیات شما نظرات مشتریان قبلیتان را بخوانند و قضاوت بهتری نسبت به کسب و کار شما داشته باشند و این باعث جلب رضایت آنان خواهد شد.

میخواهید همزمان چند کسب و کار داشته باشید

کسب و کار های آنلاین زمان کمتری را نسبت به کسب و کار های فیزیکی از شما میگیرند و خب اگر شما نیاز دارید که چند کسبو کار داشته باشید با راه اندازی یک کسب و کار آنلاین میتوانید به هر دوی آنها برسید. (البته اگر سعی کنید به بهترین روش کار کنید اصلا نیازی به کسب و کاری بجز کسب و کار آنلاینتان نخواهید داشت)

اگر کسب و کار فعلیتان را دوست ندارید

کسب و کار آنلاین میتواند تجربه ای شیرین برای شما باشد.  اگر شما هم مانند برخی از از افراد به شغل فعلیتان علاقه ای ندارید و میخواهید فعالیت متفاوتی را شروع کنید تا از آن لذت ببرید و البته درآمد خوبی هم از آن نسبتان شود ما به شما راه اندازی یک کسب و کار آنلاین را پیشنهاد میکنیم.

مدیریت بر کسب و کار فعلیتان آزار دهنده است

با انتقال کسب و کارتان به فضای مجازی میتوانید مدیریت قویتر بهتر و لذت بخش تری را داشته باشید. با چند کلیک اجناستان را مدیریت کنید و چارت های درآمدی را به راحتی و بدون نقشه و چرتکه انداختن ببینید. با صرف وقت بسیار کمی تمام اطلاعاتی که از وضعیت کسب و کارتان میخواهید در اختیارتان قرار خواهد گرفت.

اگر هزینه های بازاریابی هنگفتی پرداخت کرده اید

اگر برای بازاریابی هزینه های کلانی پرداختید و خروجی بسیار پایینی از آن داشته اید و میخواهید این هزینه ها را کاهش دهید یک کسب و کار آنلاین دوای درد شماست.
در فضای مجازی هزینه های بازاریابی بسیار پایین هستند و میتوانند به شما خروجی بیشتری بدهند.

کاغذ بازی های اضافه را دوست ندارید

در کسب و کار های آنلاین خبری از کاغذ بازی و صف طولانی پشت در اتاق یک فرد وجود ندارد و وقت بسیار کمی از شما برای این موارد تلف میشود. تمامی موارد به صورت دجیتال انجام خواهد شد.

در پایان برای درک بهتر ضرورت ایجاد یک کسب و کار آنلاین جمله زیر میتواند مفید باشد:
تا چند سال سال آینده دو نوع کسب و کار وجود دارد . اول :کسب و کارهایی که اینترنتی هستند و دوم هم کسب و کار هایی که دیگر وجود ندارند!

برچسب ها
انتقال کسب و کار به فضای آنلاین چرا کسب و کار آنلاین کسب و کار کسب و کار آنلاین

نوشته های مشابه

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

همچنین ببینید

بستن
بستن