چگونه موکا درست کنیم؟

سلام

لطفا درباره طرز تهیه موکا و یا همون موکاچینو توضیح بدید و اینکه اگر فوت و فن های خاصی برای ساخت این نوشیدنی خوشمزه هست بگید

ممنون از سوال دات ای ار 

یک نظر

  1. سلام خدمت شما دوست عزیز

    برای تهیه این نوشیدنی باید دقت داشته باشید که مواد پایه برای درست کردن، قهوه و شکلات هستند. پس قبل از شروع کار بهتره بدونید افرادی که میخوان موکای شما رو بچشند به کدوم یکی از مواد پایه اون علاقه بیشتری دارن..
    با این حال مراحل تهیه موکا به شرح زیر هستن:

    1. ابتدا پودر کاکائو و پودر شکلات را با مقدار کافی آب مخلوط کنید و هم بزنید. این نکته را در نظر داشته باشید که مخلوط پایانی باید به حالت کاراملی و یا شیره ای باشد و از غلظت نسبتا زیادی برخوردار باشد.
      اگر دوست دارید تا قوه موکای شما شیرین باشد می توانید به جای ترکیب این دو پودر از شکلات های مایع که در بازار وجود دارند استفاده کنید. اگر هم دوست دارید تا مزه پایانی نوشیدنی شما تلخ تر باشد می توانید چند شکلات تلخ را در ماکروویو قرار دهید تا باز شوند و سپس از آن ها استفاده کنید.
    2. در مرحله دوم اسپرسو را آماده کنید. اگر هم دوست دارید تا به جای اسپرسو از قهوه دمی استفاده کنید. برای این کار نیز از همان دستگاه قهوه ساز و یا قهوه جوش استفاده کنید.
    3. مقدار کافی شیر را گرم کنید و قبل از به جوش آمدن، آن را برای تهیه موکایی خوشمزه از روی گاز بردارید. اگر دوست دارید تا تزئین حرفه ای برای موکای خودتان داشته باشید مقداری از شیر داغ را کنار بگذارید تا در آخر از آن برای تهیه کف شیر استفاده کنیم.

    در آخر تمامی مواد تهیه شده را با هم ترکیب کنید و در ماگ یا کاپ بریزید و نوش جان کنین!

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بستن