برای رفع افسردگی باید چه کرد؟

سلام

دختر من ۱۵ سالشه خیلی بدبین و افسرده و ناامید هست دارویی در طب سنتی براش دارین؟ از زعفران بهار نارنج به لیمو هم استفاده میکنم ولی اثری نداره
ممنون میشم اگر راهکار های گیاهی و سنتی که عوارض خیلی کمتری دارند رو بهم معرفی کنید.

یک نظر

  1. با سلام خدمت شما دوست عزیز

    با توجه به اطلاعاتی که دادید احتمالا طبع ایشون سودا هست. البته ممکن هست موارد دیگه ای هم وجود داشته باشه که شما متوجه اون ها نشید و یا داخل متن پرسشتون نگفتید؛ به همین دلیل بهتر هست که برای تشخیص طبع دخترتون به پزشک های طب سنتی مراجعه کنید.
    برای اینکه بتونید این مشکلات رو از بین ببرید میتونید از موارد زیر استفاده کنین: (البته باز هم میگم که این موارد با توجه به سوداوی بودن دخترتون هست و اگر پزشک تشخیص دادن که طبع چیز دیگری هست میتونید دوباره پرسشتون رو اعلام کنید)

    * روزی۷ عدد خرما استفاده کنید.
    * خوردن سکنجبین نیز بسیار مفید است. برای مصرف سکنجبین بعد از شام زمان مناسب تری است. (۴۰ تا ۱۲۰ روز این روال را ادامه دهید)
    * عطر های گرم استفاده کنید و همچنین میتونید از عطر های گرم جلوی بینی بزنید تا در مدت بیشتری این گرمی وجود داشته باشد. اگر بوی عطر شما را اذیت می کند میتوانید شب قبل از خواب این کار را انجام دهید.
    * جوشانده زعفران را به همراه یک قاشق عسل در هنگام ناشتا را مخلوط کرده و میل کنید.
    * برای صبحانه ها سعی کنید از مواد غذایی گرم تر استفاده کنید؛ مثل گردو، شکلات صبحانه و یا جایگزین طبیعی آن که مخلوط ارده و سه شیره است موارد مناسبی هستند. اگر می توانید از سه شیره و یا چهارشیره به همراه ارده استفاده کنید برای تاثیر گذاری بهتر پیشنهاد می کنم ۴ تا ۵ وعده استفاده بشه.
    * بادام درختی، ۱۴ دانه مثل آدامس بجوند و داخل دهن دهن نگه دارند.
    * استفاده از سمنو به عنوان صبحانه و یا میان وعده هم بسیار خوب هست.

    به طور کلی استفاده از غذای سرد رو کمتر کنید تا جایی که ممکن هست داخل غذا های خانواده این خوراکی ها را حذف کنید.
    مورد بعدی هم اینکه استفاده بیش از حد تلویزیون و تلفن همراه هم بیشتر به مشکل ایشون دامن میزنه و در مقابل این دو پیاده روی و به طور کلی تحرک میتونه مفید باشد.

    امیدوارم مفید بوده باشه

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بستن