در فصل سرما چه خوراکی هایی مناسب اند؟

سلام

قطعا با رسیدن فصل سرما ما نیاز داریم تا غذا های گرم تری بخوریم تا بتوانیم دمای بدنمان را جبران کنیم. علاوه بر این در فصل سرما قوای جنسی تحلیل میرود و باید برای تقویت آن غذا ها و خوراکیهای مناسبی بخوریم. میخواستم اگر میشه چند تا خوراکی رو لیست کنید تا اون ها رو توی غذا های خانوادم قرار بدم.

ممنون از سایتتون

یک نظر

  1. با سلام خدمت شما دوست عزیز
    اگر به دنبال غذا های مناسب برای فصل زمستان میگردید میتونین توی گوگل غذا های گرم رو جستجو کنین و بعد از لیست کردن اون ها ازشون در غذا هاتون استفاده کنین. البته این نکته رو هم فراموش نکنید که هر چیزی باید در حد خودش انجام بشه و استفاده یاد از مواد غذایی گرم مشکلات خودش رو به وجود میاره که به عنوان مثال اگر جوان یا نوجوان توی خانه دارید ممکن هست با زیاد شدن مصرف مواد گرمی صورت هاشون جوش بزنه و چون معمولا با این قضیه مشکل دارند و روش حساس اند بهتره از زیاد مصرف کردن این خوراکی ها پرهیز کنید.

    نکته بعدی اینکه اگر توی خونه غذایی که طبع سرد داره طبخ می کنید سعی کنید در کنارش مواد گرم رو هم به سر سفره بیارید؛ یا مثلا ما خانواده های ایرانی از ماست خیلی در کنار غذاهامون استفاده میکنیم و خب همون طور که میدونید ماست هم یک سردی هست و برای اینکه بتونید اون رو خنثی کنید با ماست مقداری نعنا هم مخلوط کنید. (البته این مورد برای داخل دوغ هم که سرد هست استفاده میشه و حتما شنیدید که دوغ رو با نعنا می خورند)

    به طور خلاصه اگر بخوایم به گرمی های در دسترس اشاره کنیم که به راحتی میشه اندازه اون ها رو در غذاهای مصرفی خانوار ها زیاد کرد میتونیم به موارد زیر اشاره کنیم:

    گردو (در کنار غذا و برای صبحانه میشه از اون بیشتر استفاده کرد)، کاکائو، فلفل، زعفران، شیره های مختلف از جمله خرما انگور و توت (و یا استفاه از ترکیب اون ها که در بازار وجود داره و معمولا با ارده اون رو مخلوط کرده و مثل شکلات صبحانه در این وعده ازش استفاده می کنند)، ارده، نعنا، موز و …

    امیدوارم بتونید روز به روز به سلامت خانواده خودتون کمک بیشتری بکنید.
    موفق و پیروز باشید

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بستن