دلیل اینکه بعضی از خواب ها به وقوع میپیوندند از نظر علم چیست؟

سلام
میشه لطفا راهنمایی کنید و بگید که از نظر علم چجوری میشه که ما بعضی از خواب ها رو میبینیم و بعد از مدتی اون ها به واقعیت میپیوندند؟ آیا اون خواب ها واقعی اند؟ یا انسان ممکنه بتونه از طریق خواب آینده رو ببینه؟ اصلا اتفاقاتی که توی خواب میبینیم چرا با هم فرق میکنن و از کجا اومدن؟ مثلا من چرا امشب به جای خواب رفتن به مدرسه دوران دبستانم خواب رفتن به سفری دور رو ندیدم؟
ببخشید که یک مقدار سوالاتم زیاد شد ولی امیدوارم به همه اون ها جواب بدید
مرسی از سایت خوبتون

یک نظر

  1. نظریه های مختلفی در مورد این سوال داده شده. اما یکی از مواردی که به تازگی بیشتر از پیش مورد بحث و گفت و گو قرار گفته جهان های موازی هست. بعضی از دانشمندان معتقدند حباب هایی وجود دارد که در هر کدام از آن ها دنیایی هست. به قولی شما تعداد بسیار زیادی حباب دارید که در هر کدام از آن شخصی به نام شما وجود دارد و در حال زندگی کردن است و ممکن است برای شما در هر کدام از این عوالم اتفاقاتی بیوفتد و یا بمیرید که خود این نظریه موارد خیلی خیلی زیادی در دل خود دارد که ان شالله در آینده مورد بحث قرار خواهند گرفت.

    حال به موضوع سوال شما بر میگردیم: اینکه شما خوابی را ببینید و در آینده اتفاق بیوفتد ممکن است ربطی به جهان های موازی داشته باشد؛ به این گونه که شما در هنگام خواب اتفاقات در حال وقوع یکی از این جهان ها را مشاهده میکنید و بعد از مدتی از خواب بیدار میشوید و چند روز بعد آن اتفاق برای شما رخ میدهد. در واقع شما این اتفاق را در جهان موازی با جهان خود دیده اید و پس از مدتی این اتفاق برای شما در جهان فعلی ما رخ میدهد..

    در مورد اینکه شما بتوانید به کمک خواب آینده را ببینید نیز باید گفت که این مورد قطعی نیست و در بعضی اوقات این اتفاق برای شما رخ نمیدهد ولی گاهی نیز ممکن است شما به عینه این اتفاق را ببینید و لمس کنید پس نمیتوان گفت با کمک خواب ها میشود آینده را به صورت واضح و روشن دید.

    سوال بعدی شما هم این بود که چرا یک خواب دیگه رو ندیدم و برای جواب این سوال شما دلیلش این هست که در جهان موازی دیگه این اتفاق برای شما رخ داده و خب به عنوان مثال اگر شما در یک جهان بمیرید امکان زندگی برایتان وجود نخواهد داشت و به همین دلیل هست که اتفاق دیگری در خواب برای شما رخ نمیدهد.

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بستن