راهکار درمان سوسیسی شدن زالو ها

سلام
میخواستم بدونم برای بیماری سوسیسی شدن زالو ها راهکاری وجود داره تا بتونم زالو هام رو از مرگ نجات بدم؟ کم کم همه زالو ها دارن این بیماری رو میگیرنو از بین میرند.
ممنون از راهنمایی هاتون

یک نظر

  1. سلام خدمت شما دوست عزیز
    برای درمان این بیماری شما باید بدونید که منشا اون یک نوع میکروب هست و برای از بین بردن اون و ضد عفونی کردن آب زالو هاتون میتونید از موارد شیمیایی یا طبیعی استفاده کنید. از موارد طبیعی میشه به عسل و یا نمک های دریا اشاره کرد. نمک دریا به این دلیل که حاوی ید هست میتونه آب رو ضدعفونی بکنه و زالو های شما رو از خطر مرگ نجات بده و در مورد عسل هم قطعا شما میدونید که عسل خاصیت آنتی باکتریال داره و میتونه میکروب ها رو از بین ببره.
    برای از بین بردن بیماری های میکروبی میتونید از موارد شیمیایی هم استفاده کنید که تمامی این موارد رو در جواب به سوال  “برای ضد عفونی کردن آب زالو ها چه کنیم؟ ” به صورت کامل مطالعه کنید.
    نکته دیگه ای که وجود داره این هست که اگر در حین تعویض آب زالو های خودتون این بیماری رو در زالو ای مشاهده کردید و دیدید که به این بیماری مبتلا شده سریعا آن را از بقیه زالو ها جدا کنید و در محیط جداگانه ای نگهداری کنید تا بیماری اش به بقیه زالو ها انتشار پیدا نکنه.
    امیدوارم مفید بوده باشه

     

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بستن