ساسپند شدن یک سایت به چه معناست؟

سلام

میشه بگین ساسپند شدن یعنی چی؟! این ارور برای چی هست؟!

یک نظر

  1. سلام
    شما برای بالا آوردن سایت خودتان در فضای وب نیازمند یک مکان برای ذخیره اطلاعات و پردازش اطلاعات نیاز دارید که در حوزه وب به آن هاست گفته میشود.
    شرکت های هاستینگ کارشان فروش هاست میباشد و افرادی که قصد ورود به فضا وب را دارند به این سایت ها مراجعه میکنند و هاستی را با منابع دلخواه و البته مورد نیازشان خریداری میکنند که این منابع شامل رم، حافظه و میزان ترافیک میشود و خب بسته به مقدار منابع شما قیمت هاست ها متفاوت است. اما ساسپند شدن چیست؟
    ساسپند یا همان ” Suspend ” زمانی اتفاق می افتد که وبسایت شما از منابعی بیشتر از مقداری که شما هزینه آن را پرداخت کرده اید استفاده میکند و البته پس از هشدار های فراوان توسط شرکت هاستینگی که شما خرید را از آن انجم داده اید و بی توجهی شما به این اخطار ها باعث میشود که شرکت هاستینگ مجبور شود وبسایت شما را به تعلیق درآورد و یا به زبانی دیگه سایت شما را از دسترس کاربران وحتی خودتان خارج کند.
    ساسپند شدن میتواند توسط خود مدیر هاستینگ و یا کارمندان آن انجام بگیرد و شما برای رفع آن باید با شرکت هاستینگ خود تماس بگیرید تا بتوانید با آن ها به نتیجه برسید.
    معمولا این اتفاق بسیار نادر است و وبمستران اکثرا آمار وبسایت خود را مشاهده میکنند تا پیش بینی بکنند که وبسایت مورد نظر آن ها از منابع بیش از حد استفاه نکند و اگر متوجه شوند که دیگر هاست فعلی پاسخگوی بازدید ها و کاربران نیست سریعا هاست خود را ارتقا میدهند و یا به عبارتی منابع بیشتری را از شرکت هاستینگ خود خریداری میکنند تا به این مشگل برنخورند.
    لازم به ذکر است که با ساسپند شدن سایت شما رتبه آن به مقدار زیادی کاهش خواهد یافت زیرا دیگر کاربران به وبسایت شما دسترسی ندارند و به همین دلیل ترافیک شما به صورت ناگهانی صفر میشود و این برای سئو شما نیز به هیچ عنوان خوب نیست.
    سعی کنید همیشه به آمار ها دقت کنید تا به این مشکل برنخورید.
    موفق و پیروز باشید

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بستن