سایت فتو گرام چه کاری انجام میدهد؟

سلام و وقت بخیر

میخواستم در مورد سایت فتوگرام توضیح بدید و بگید که دقیقا چه کاری انجام میده و از کجا درآمد داره؟

یک نظر

  1. سلام دوست عزیز وقت شما هم بخیر

    این سایت در بستر وب طراحی شده و اگر بخوایم روال کلی کار اون رو بگیم این هست که با استفاده از منابع خود سایت اینستاگرام و با استفاده از هشتک هایی که مردم در زیر عکس هاشون قرار میدن ویدئو ها رو در جستجو هایی که مردم در گوگل دارند به صورت صافی شده قرار میده.
    به عنوان مثال شما با جستجوی “مدرسه هاگوارتز رکاد” در گوگل قطعا با جستجو هایی برخورد می کنید اما این که این جستجو ها درست باشند و شما رو به هدفتون برسونند در این نمونه حداقل صفر هست و در بعضی از جستجو ها حتما برای شما هم اتفاق افتاده که جستجو تون به جایی ختم نشده و چیزی که میخواستید رو پیدا نکردید.
    سایت فتوگرام این حفره رو پیا کرده و با بخش بخش کردن کلماتی که شما در گوگل جستجو کردید و جستجو کردن اون ها در اینستاگرام (جستجو کردن هشتک هایی که با کلمات کلیدی شما رابطه دارند و یا خود اون ها هستند) و یا جستجوی خود اون متن در داده های خودش ویدئو های متناسب با درخواست شما رو بهتون نمایش میده. و در مثالی که زدیم این سایت این ویدئو رو که دقیقا متناسب با جستجوی ماست بهمون نشون میده
    در واقع با استفاده از سرور ها و اطلاعاتی که در سایت خودش بارگزاری نشدن مشتریان و کاربران خودش رو داره و هر دو طرف کار یعنی فتوگرام و مردم از این معامله سود میبرند.

    برای این هم که بدونیم با چه چیزی درآمد این سایت تامین میشه باید گفت که این سایت هم مثل بسیاری از سایت های دیگه با تبلیغات درآمد داره و به دلیل ثابت بودن تبلیغات میتونه چند تا از اون ها رو در بالای صفحه های جستجوی خودش پین کنه (درج کنه) تا تقریبا تمام افرادی که به سایتش مراجعه میکنند اون ها رو ببینند.

    گفتن این نکته هم خالی از لطف نیست که این نوع کسب و کار ها معمولا خیلی پرسود تر هستند چون از زمین یک کشاورز بزرگ استفاده میکنند و محصولاتشون رو بدون دادن هیچ اجاره ای به کشاورز از زمینش برداشت میکنند.

    (تمامی نکاتی که گفته شد ممکن هست درست نباشن و من خودم به عینه ندیدم که سیستم هوش مصنوعی این سایت چجوری کار میکنه و فقط حدسیات خودم رو با توجه به تجربه کمی که در طراحی وب و خود اون دارم بیان کردم)

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بستن