هشتک نیچ چیست؟

سلام
میشه در مورد دسته بندی هشتک های اینستاگرام یکم توضیح بدید و بگین مثلا هشتک نیچ چی هست؟
ممنون از سایت خوبتون

یک نظر

  1. با سلام خدمت شما دوست عزیز

    هشتک ها یکی از موارد خیلی مهم در بازدید های پست شما در اینستاگرام هستند و می تونن برای شما بازدید ها و لایک های خیلی زیادی بیارند.

    همون طور که میدونیم هشتک های اینستاگرام به سه دسته نیچ، ایده آل و ترند تقسیم میشن. در ادامه سعی می کنم در مورد هر سه این دسته ها مواردی رو بگم:

    هشتک نیچ:

    این هشتک ها تعداد کمی پست درون خودشون دارند. به عنوان مثال هشتک هایی که از ۰ تا ۳۰۰ یا ۴۰۰ تا پست دارند جزو این دسته حساب میشن. شما میتونید برند خودتون رو و یا پست هاتون رو با یک هشتک اختصاصی تولید کنید تا مردم هم اگر با شیوه و پست های شما ارتباط بر قرار کردن و دوست داشتن تا کلیپ یا عکسشون بین محتوا های شما قرار بگیره از اون هشتک استفاده کنن.
    شما میتونید موج یک هشتک رو به دست بگیرید و کاری کنید که این برند این هشتک با برند شما به هم پیوند بخورن.

    هشتک ایده آل:

    این نوع هشتک ها در بین هشت ترند و نیچ قرار می گیرند. داخل این هشتک ها تعداد پست های نسبتا زیادی وجود داره به عنوان مثال از ۴۰۰ پست تا چند هزار پست می تونن در این بخش قرار بگیرن. شما از این نوع هشتک ها میتونید به عنوان معرفی برند و به همراه اون گرفتن بازدید و لایک و فالور استفاده کنید.
    مثلا هشتک #هدفون یک هشتک ایده آل باشه. یعنی شما میتونید با ارسال پست های هر روزه در این هشتک تقریبا شناخته شده بشید و افرادی که به هدفون علاقه دارند شما رو فالو می کنن و علاوه بر اون میتونید تعدادی بازدید و لایک هم بگیرید( که این تعداد به نوع هشتک بستکی داره و باید برای فهمیدن تعداد حدودی اون این هشتک ها رو تست کنید)

    هشتک ترند

    این نوع هشتک ها با تعداد پست های بالا تنها برای گرفتن بازدید مناسب هستند البته زمانی که شما هم حرفی برای گفتن در مقابل تعداد پست های این هشتک ها داشته باشید. به عنوان مثال استفاده از #پاییز یا #عشق زمانی مناسب هست که شما حداقل اندازه یک چهارم یا یک پنجم تعداد پست ها فالور داشته باشید تا بتونید در این هشتک ها هم معرفی بشید. این که ما از این هشتک ها داخل متن کپشن و یا کامنت ها استفاده کنیم شاید مضر نباشه اما شما میتونید به جای استفاده از اون هشتک های مناسب تری رو که میتونن به رشد شما بیشتر کمک کنند انتخاب کنید.
    به عبارت دیگه ورود به دنیای هشتک های ترند مثل ورود به یک رود خروشان شبیه هست و شما باید شنگ نسبتا بزرگی باشید تا بتونید آب بیشتری رو متوجه خودتون بکنید و سر  صدای بیشتری ایجاد کنین و گرنه توی دل موج های این رود غرق خواهید شد.

    امیدوارم براتون مفید بوده باشه و بتونید از هشتک ها به خوبی برای رشد پیج تون استفاده کنید.

     

     

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بستن