چالش های اصلی در تولید محتوا چیستند؟

سلام
من میخوام بحث تولید محتوا رو به صورت جدی شروع کنم و در اون وارد بشم. میخواستم قبل از شروع کار رسمی در مورد چالش های اصلی اون بیشتر بدونم و اینکه چه مشکلاتی ممکنه برام توی این شغل به وجود بیاد.
ممنونم از راهنمایی هاتون

یک نظر

  1. سلام دوست عزیز
    این موارد و آمار ها در یک نظر سنجی به وجود آمده اند که در آن از ۱۲۶ نفر بازاریاب B2B پرسش به عمل آمده است.
    در مورد اینکه کار این بازاریابان چیست باید گفت که آن ها سعی میکنند به جای ارتباط با مشتری ها به صورت انفرادی با شرکت ها تعامل برقرار کنند و بر روی بازاریابی به صورت شرکتی تمرکز بیشتری داشته باشند. معمولا شرکت هایی که به صورت اینترنتی بیزینس خود را انجام میدهند بر روی این نوع بازاریابی بیشتر تمرکز میکنند.
    حالا چه مشکلاتی برای یک تولید کننده محتوا وجود دارد؟
    زمان زیادی را باید برای این کار اختصاص بدهد.
    ۴۳% از افراد در این مصاحبه به این گزینه بله گفته اند. متوسط زمانی که برای ایجاد یک محتوای اختصاصی و ناب نیاز است ۵ هفته میباشد. شاید به نظر زیاد بیاید اما این ۵ هفته شامل مراحل مطالعه موردی، آوردن موارد بر روی کاغذ و ادیت کردن آن ها و.. میشود.

    برای تولید یک محتوا باید فشرده کار کرد

    درصد قبول کردن این مورد در مصاحبه ۳۳% بوده است و این یعنی تقریبا یک سوم از افراد فشرده کار کردن محتوا نویسان را قبول دارند.

    نمیتوانند به یک معیار  همیشگی برسند

    تولید کنندگان محتوا هیچ وقت نمیتوانند به یک طرح و یا الگوی آماده دست پیدا کنند. زیرا در هر برش زمانی کاربران و یا مشتریان یک نوع محتوا را میپسندند و شما باید سعی کنید تا مزاج آن ها را به دست آورده و در همان راستا برای آنان محتوا هایی را به وجود بیاورید. ۲۷% نیز بر این موضوع اتفاق داشته اند.

    امیدوارم بتوانید در این زمینه بهترین تصمیم را بگیرید. اگر دوست دارید بیشتر در مورد تولید محتوا بدانید و اینکه چگونه میتوان با تمام سختی های موجود در این کار به آن امیدوار بود با تیم تخصصی تولید محتوای کامیلو تماس بگیرید.
    ۰۹۳۰۰۲۰۶۲۲۴ : روابط عمومی تیم کامیلو

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بستن