چرا از پایتون استفاده کنیم؟

سلام و وقت بخیر

لطفا در مورد مزایا و معایب، اهداف و مواردی که پایتون در اون ها کاربرد داره یکم توضیح بدین. من تازه میخوام این زبان رو انتخاب کنم و گیر کردم که وارد این زبان بشم یا زبان هایی مثل جاوا و سی

ممنونم ازتون

یک نظر

  1. سلام دوست عزیز

    پایتون یکی از زبان های نسبتا معروف در زمینه علم داده ها (داده کاوی یا کاری که گوگل انجام میدهد)، طراحی و توسعه وب، واسطه های برنامه نویسی و… است.

    برای اینکه چرا باید پایتون را انتخاب کنیم بهتر است به این موارد توجه داشته باشید:

  2. میتواند نیاز های زیادی را در حوزه های مختلف برطرف کند.
  3. یادگیری نسبتا ساده ای دارد.
    پایتون میتواند برای شروع خیلی خوب باشد. عبارات داخل پلایتون به زبان صریح و ساده باعث شده اند که برای یادگیری آن نیاز به دانش خاصی نداشته باشید.
  4. پشتیبانی قدرتمند و کاربرد گسترده
    در حال حاضر موتور جستجوگر گوگل در حال استفاده از این زبان برنامه نویسی برای داده کاور های خود است. این به کار بردن پایتون توسط گوگل  میتواند برای اثبات محبوبیت این زبان و دیدن آموزش برنامه نویسی پایتون کافی باشد.
  5. پابتون برنامه نویسی متاپروگرمینگ را انجام میدهد.
  6. یک زبان چسبنده است.
    چسبندگی یک زبان حکایت از این دارد که این نوع زبان ها یک مزیت عالی دارند و آن وجود قابلیت اتصال کد های به یکدیگر است. از این تکنیک (اتصال کد ها به یکدیگر) در علم داده ها و یادگیری ماشینی استفاده میشود. از دیگر زبان هایی که این خاصیت را دارد زبان پرل است
  7. استفاده پایتون در کجاست؟

    زبان پایتون یک زبان برنامه نویسی چند منظوره و شی گراست و به همین دلیل از آن برای توسعه وبسایت های پویا، تحلیل داده ها و نوشتن برنامه های دکستاپ استفاده میشود. با این حال اصلی ترین کاربرد پایتون نوشتن اسکریپت نویسی و خودکار سازی است. شما با کمک پایتون میتوانید اسکریپت های اضافی را پاک کرده و یک اسکریپت به جای تمامی آن ها بنویسید و علاوه بر این با آن تعامل بیشتری بین سایت خود و مرورگر و کاربر ایجاد کنید.و از دیگر کاربرد های این زبان میتوان به برنامه های گرافیکی اشاره کرد.

    امیدوارم مفید بوده باشد.

     

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بستن