چرا باید هنگام خرید اینترنتی فیلتر شکن را خاموش کنیم؟

با سلام
من شنیدم برای موقعی که میخوایم کار های اینترنتی انجام بدیم باید فیلترشکن ها رو خاموش کنیم میخواستم بدونم دلیل این کار چی هست؟! ایا در این بین ممکن هست که برای امنیت سایبری ما مشکلی بوجود بیاید؟

یک نظر

  1. سلام خدمت شما دوست عزیز

    استفاده از فیلتر شکن ها به طور کلی کار درستی نیست ولی با این حال گاهی مجبور به استفاده از اون ها هستیم. فیلتر شکن ها برای کار کردن به یک سرور واسطه وصل میشن تا بتونن شما رو از چنگ فیلتر ا تحریم نجات بدن ولی خطراتی هم دارند مثلا یکی از اون ها همین مورد دزدی اطلاعات شما هست که گاهی این اطلاعات خیلی محرمانه هستند و شما دوست ندارید کسی متوجه اون ها بشه؛ یکی از این موارد رمز اینترنتی و همینطور شماره کارت شماست که هر شخصی اون رو در اختیار داشته باشه میتونه به راحتی از حساب شما مبلغی رو برداشت بکنه و کسی هم متوجه نشه که اون مبلغ ها به کجا رفتند.( شاید با خودتون بگید خب اگر تراکنش بانکی رو بگیریم معلوم میشه که پول ها به کدوم حساب بانکی رفتن ولی اگر فیلتر شکنی بخواد مبلغی رو از شما بدزده فکر اینجای کار رو هم خواهد کرد و پول ها رو مستقیم به حساب خودش واریز نمیکنه و از چندین حساب واسط برای لو نرفتن اطلاعات خودش استفاده میکنه) ازین جت به هیچ عنوان توصیه نمیشه که برای کار های بانکی خدتون از فیلترشکن ها استفاده کنید.
    علاوه بر اینکه ممکن هست اطلاعات شما در حال رفت و برگشت به سرور واسط بداشته بشه این امکان هم وجود داره که شما در هنگام نصب اپ اون وی پی ان یا همون فیلترشکن یک بدافزار رو هم روی مبایل خودتون نصب کنین که از تمام اطلاعات موبایل شما بکاپ میگیره و به ادرسی که براش مشخص شده ارسال میکنه.

    توصیه ما برای استفاده از فیلترشکن ها این هست که به هیچ عنوان فیلتر شکن خودتون رو در هنگام عملیات های بانکی روشن نگه ندارید و همین طور سعی کنین با سیستم یا موبایل که به فیلترشکن متصل میشه اطلاعات شخصی خودتون رو نگهداری نکنید.

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بستن