چگونه در اکسل فاصله ها را از بین ببریم؟

با سلام و وقت بخیر
من یک سری از شماره های گوشی خودم رو بک آپ گرفتم و میخوام اون ها رو در یک پیامک انبوه استفاده کنم ولی هر کاری میکنم سیستم نمیتونه شماره های من رو بخونه. برای همین به پشیبانی تیکت زدم تا به من بگه مشکل کار کجاست و چه کار باید بکنم. با توجه به گفته های پشتیبانی سایت متوجه شدم که مشکل کار اسپیس ها یا فضاهای خالی ای هست که بین بعضی از اعداد وجود داره و باید اون ها رو حذف کرد. از این جهت من باید چند صد شماره رو ادیت کنم که کار خیلی زمانبری هست و برام مقدور نیست. آیا تابعی در اکسل وجود داره تا بتونه این فاصله ها رو از بین ببره و کار من رو راحت کنه و یا مجبور هستم تمام اون ها رو دستی ادیت و ویرایش کنم؟؟
ممنون میشم راهنماییم کنید.

یک نظر

  1. سلام دوست عزیز
    برای انجام این کار من سریع ترین راه رو به شما پیشنهاد میدم. راه های دیگه ای هم برای حذف فضا های اضافه بین کاراکتر ها و یا اعداد وجود داره ولی این راه ساده تر هست.

    برای این کار تمام سلول ها و یا خانه های لازم الادیت ( همون خانه هایی که میخواید روشون ویرایش رو انجام بدید) سلکت یا انتخاب کنید و بعد در زبانه هوم ( در بالای صفحه زبانه ها دیده میشوند که نام های اون ها به ترتیب home,insert,page layout و.. هست ) اخرین گزینه از سمت چپ رو که اسمش find & filter هست انتخاب کنید تا بقیه گزینه ها براتون باز بشه و از اون جا گزینه replace رو انتخاب کنید.

    مرحله دوم کار این هست که اسپیس رو در فیلد بالا بنویسید و در فیلد پایین چیزی قرار ندید و بعد از این کار گزینه replace all رو بزنید تا خود اکسل به صورت خودکار تمام اسپیس های اون سلول ها رو برای شما حذف بکنه!
    امیدوارم مفید بوده باشه

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بستن