چگونه چند دیدگاه را در وردپرس پاک کنیم؟

سلام
میشه راهنماییم کنین که چجوری دیدگاه هایی که اسپم و تبلیغاتی هستن رو از داخل سایتم پاک کنم؟

ممنون از سایت خوبتون

یک نظر

  1. سلام دوست عزیز

    اول اینکه برای انجام این کار باید به پیشخوان سایت ها و پاک کردن دیدگاه ها دسترسی داشته باشید. (گاهی ممکن است شما بتوانید به پیشخوان سایت بروید و از آن بازدید کنید اما دسترسی پاک کردن دیدگاه ها را نداشته باشید)

    کاری که لازم است بکنید این است که ابتدا در پیشخوان از بخش های ساید بار یا همان منوی اصلی که در سمت راست صفحه باز شده است بخش دیدگاه ها را پیدا کنید و به صفحه مدیریت دیدگاه ها بروید. (معمولا این صفحه این لینک را دارد و کافی است تا به جای پیشفرض در لینک روبرو اسم سایت خود را قرار دهید. https://soall.ir/wp-admin/edit-comments.php )
    پس از ورود به این صفحه از تیک های کنار هر دیدگاه استفاده کنید و بعد از انتخاب کامنت ها یا همان دیدگاه های اضافی در بالای بخش دیدگاه ها یک باکس را مشاهده می کنید که در آن عبارت “کار های دسته جمعی” نوشته شده است.
    این یک منو است و با کلیک بر روی آن گزینه های دیگری از جمله” پذیرفتن، نپذیرفتن، نشانه گذاری به عنوان جفنگ و انتقال به زبان دان” مشاهده میشوند. اگر میخواهید تعدادی از دیدگاه ها را پاک کنید از پس از انتخا انتقال به زباله دان و بستن منو دکمه اجرا که در کنار همین منو قرار گرفته را انتخاب کنید تا دیدگاه های اضافی به زباله دان بروند.
    برای تکمیل شدن دوره پاک کردن دیدگاه ها پس از انجام این کار به بخش زباله دان از منو های بالای همین صفحه بروید و گزینه “خالی کردن زباله دان” را انتخاب کنید تا این دیدگاه ها برای همیشه از وبسایتتان پاک شوند.
    امیدوارم مفید بوده باشد.

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بستن