آیا رباتی برای مدیریت گروه با امکانات ویژه وجود دارد؟

با سلام

من یک گروه تلگرامی بزرگ دارم و برای مدیریت اون راه های مختلفی رو تست کردم تا بتونم به بهترین نحو اون رو به باروری برسونم تا مردم بتونند از اون استفاده مفید بکنم. یکی از راه هایی که برای این کار تست کردم استفاده از ربات های مدیریت گروه بوده است.
البته بعد از استفاده این ربات ها از کار خودم پشیمون شدم. این ربات ها علاوه بر این که بعد از مدتی از حالت رایگان خارج میشند تبلیغاتی رو هم بین پیام های گروه ارسال می کنند که واقعا ازار دهنده هستند.

آیا روبات تلگرامی ای برای مدیریت گروه ها وجود داره که قابلیت های بیشتری نسبت به روبات های دیگه داشته باشه و علاوه بر اون پیام های تبلیغاتی رو ارسال نکنه؟!
من حاضرم مبلغی رو در ازای روبات خوب که هیچ لینکی رو باقی نزاره و تبلیغ نفرسته و علاوه بر این ها تنظیمات پیشرفته ای برای مدیریت داشته باشه پرداخت کنم ولی تمام مواردش کامل باشه و به مشکلی بر نخوره

ممنون میشم راهنماییم کنید.

یک نظر

  1. سلام و وقت بخیر خدمت شما دوست عزیز

    بله؛ خود تیم سبک مدرن که سازنده سوال دات ای ار هستند در زمینه روبات های تلگرامی هم فعالیت می کنند و برای این مشکل شما روباتی را طراحی کرده اند. مشکل مدیریت گروه در بین مدیران سوپر گروه ها و یا گروه های بزرگ رایج هست و معمولا در این گروه ها مشکلاتی از قبیل ارسال زیاد پیام توسط اشخاص اسپمر و حتی عادی، ارسال اسپم و همچنین ارسال لینک های مختلف است و با توجه به رشد تعداد روبات های پورن تبلیغاتی در فضای تلگرام احتمال اینکه گروه شما مورد حمله این روبات ها قرار گیرد بسیار بالاست. اگر مشکل شما در این موارد خلاصه می شود میتوانید از ربات زیبات استفاده کنید.
    اگر شما می خواهید اعضا قبل از پیام دادن تعدادی فرد را در گروه عضو کنند و یا قبل از ارسال پیام در کانال شما عضو شوند و قابلیت های دیگری از جمله تعداد مشخص ارسال پیام در یک ساعت، مدیریت پیشرفته گروه ها و مشاهده آمار آن ها، کاهش پیام های ارسالی در گروه و.. که میتوانید این موارد را در بیوگرافی و تنظیمات مویچ ببینید از این ربات استفاده کنید. موریچ (مورچه مخفف شده) تمام نیاز های شما را در مدیریت گروه بر طرف می کند.
    برای گرفتن اطلاعات بیشتر در مورد این روبات ها می توانید به پشتیبانی روبات های تلگرامی مراجعه کنید. و یا در کانال کیبیت باتس در تلگرام عضو شوید تا از اخرین اطلاعات در مورد این روبات ها با خبر شوید.

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بستن