آیا رنکینگ الکسا در کسب و کار تاثیر میگذارد؟

سلام
من وبسایتی شخصی دارم و برای اینکه بتونم درصد رشدم رو چک کنم از تولبار الکسا استفاده میکنم.
گاهی اوقات میشه که رنکینگم رو توی ایران چک میکنم و مثلا ۲۲ هزار هست و فرداش که نگاه میکنم با همون بازدید که دیروز گرفتم رنکینگم ۱۰۰۰ تا بالا میره..
آیا افزونه ای که روی گوگل کرومم دارم تقلبیه یا واقعا دقت سایت الکسا اینجوری هست؟
به نظر شما میشه به رنک الکسا برای درصد پیشرفت اعتماد کرد؟

یک نظر

  1. سلام دوست عزیز وقتتون بخیر
    الکسا یک وبسایت جهانی برای اندازه گیری رتبه سایت ها و به طور کلی معروفیت و محبوبیت اون هاست و به شما امار های مختلفی رو درباره وبسایت ها میده
    این که تولبار شما تقلبی باشه یا نه به ای بستگی داره که اون رو از کجا اضافه کردید پیشنهاد شخص بنده اینه که معمولا افزونه های مرورگر هاتون رو از داخل خود وبسایت رسمی اون انجام بدید و یا خودسایت الکسا رو جستجو کنید و توی اون به دنبال افزونه کروم اون باشید تا بتونید اون رو از مراجع رسمی در وب پیدا و اضافه کنید.
    در مورد این سوال هم که آیا رنک های اون تقلبی هستند و یا واقعی هم باید بدونین که سایت الکسا به دلیل زیاد بودن تعداد وبسایت ها در جهان و اینکه باید تمامی اون ها رو رتبه بندی بکنه امکان اینکه داخل رنکینگ هاش باگ وجود داشته باشه زیاد هست و معمولا رنک هایی که به شما نمایش میده واقعی نیستند شما برای اینکه از رتبه خودتون اطلاع داشته باشید سعی کنید به جای دقت روی رنک الکسا روی تعداد بازدید کننده های وبسایتتون و یا بازدید یکه میخوره دقت کنید.
    اینکه گاهی رنک شما در چند ساع ۱۰۰۰ تا بالا و پایین میشه داخل سایت الکسا یک چیز تقریبا طبیعی محسوب میشه و نگران اون نباشید. شما به کار و کسب خودتون ادامه بدید و با قدرت بیشتر سعی کنید که اون رو به بهترین نحو رشد بدید..
    با آرزوی موفقیت برای شما

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بستن