آیا گروهی برای تولید محتوا وجود دارد؟

سلام
من یک ایده خیلی ناب استارتاپی دارم و میخوام برای اون وبسایتش رو راه اندازی بکنم ولی خب خودم نمیتونم وقت بکنم تمام محتواهایی رو که لازمه روی وبسایتم قرار بدم و نیاز به کمک در این زمینه دارم. میخواستم بدونم آیا گروه یا گروه هایی وجود دارند که ارزان تر از این سایت های تولید محتوا که با سرچ در گوگل نمایش داده میشند کار من را انجام بدند؟ یا حداقل بتونم به صورت حضوری با اون ها ارتباط بگیرم و جلساتی رو با اون ها داشته باشم.
ممنون میشم اگر هست معرفی کنید ( فقط همین دو فاکتور قابلیت ارتباط حضوری و قیمت پایین تر برام خیلی مهم هستن اگر این دو رو ندارند لطفا معرفی نکنین ممنون )

یک نظر

  1. شما برای اینکه بتونید یک وبسایت عالیو یا یک اپ رو به جایگاه بالایی برسونید به محتوا هایی کامل و جامع در زمینه و حوزه کاری خودتان نیاز دارید. اگر وقت برای نوشتن این محتوا ها ندارید و یا تعداد زیادی از این محتوا ها را نیاز دارید و کار های دیگر استارتاپتان بر روی زمین مانده است میتوانید از تیم های تولید محتوا با سئو کامل استفاده کنید.
    همانطور که اشاره شد گروه هایی که در جستجو های گوگل پیدا میکنید معمولا قیمت های بالایی را برای این کار داده اند و اگر شما یک کسب و کار نوپا باشید شاید پرداخت این هزینه ها برای شما مقدور نباشد. علاوه بر این شما نیاز به یک گروه دارید که بتوان با آن ها به صورت حضوری وارد مذاکره شد، اطلاعات را شخصا به آن ها انتقال داد و قرارداد افشا اطلاعات را با آن تیم امضا کرد.
    اگر برای شما این موارد مهم است و میخواهید علاوه بر این مطالبتان را سریعا دریافت کنید ما به شما تیم تولید محتوای کامیلو را معرفی میکنیم. این تیم میتونن تمام درخواست های شما رو به بهترین شکل ممکن جواب بدند.
    برای اطلاعات بیشتر در مورد این تیم و قیمت های اون میتونید با این شماره تماس بگیرید.
    ۰۹۳۰۰۲۰۶۲۲۴

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بستن