اگر محتوا های کپی روی سایتمون بزاریم چی میشه؟

در صورتی که محتوا ها و یا مقالاتی رو از روی سایت های دیگه کپی کنیم و روی سایت خودمون بزاریم چه اتفاقی میوفته؟ آیا گوگل ما رو شامل جریمه هاش می کنه و متوجه میشه که مقالهما کپی یا نه؟

یک سوال دیگه هم دارم که چون مربوط به هم بودن در قالب یک سوال پرسیدم؛ اگر ما یک مقاله بزاریم و اصلا خودمون اون رو بنویسیم ولی یکی دقیقا مثل ما مقاله ای نوشته بود و قبلا توی سایتش منتظر کرده بود چه اتفاقی میوفته؟! آیا گوگل متوجه میشه که ما واقعا از روی اون کپی نکردیم؟

‫۲ نظرها

  1. با سلام خدمت شما دوست عزیز
    قبل از پرسش یک مورد مشابه داخل سوال دات ای ار منتشر شده بود با موضوع ” چگونه از دست پنالتی گوگل فرار کنیم؟ ” که تقریبا با پرسش شما مرتبط هست و توصیه میکنم اون رو هم بخونید.
    وقتی شما محتوای تکراری روی سایتتون انتشار بدید (حالا چه تکرار از روی سایت خودتون و چه کپی و پیست از روی یک سایت دیگه) گوگل شما رو جریمه میکنه و دیگه توی جستجو های اولش نمایش نمیده. گوگل بسیار هوشمند هست و اگر دقیقا شما مطلبی رو انتشار بدید که پیش از اون روی سایت دیگه ای به نمایش در اومده باشه متوجه میشه چون قبلا اون مطلب رو ایندکس کرده.
    لازمه این مورد رو هم بگم که اگر این مورد رو انجام بدید ممکن هست ند روز و یا اگر خیلی خوش شانس باشید بیشتر از یک هفته ساتتون بیاد و در نتایج بالا تر قرار بگیره ولی زمانی که روبات های خزشگر گوگل به سایت شما برسن متوجه تکراری بودن مطالب میشن و شما به دلیل رعایت نکردن کپی رایت جریمه میشید. در هخمون مطلب که اول پاسخ ذکر کردن نوشتم که چجوری میشه از دست این جریمه گوگل که اصتلاحا بهش الگوریتم پنالتی میگن فرار کرد.

  2. در مورد سوال دومتون هم باید بگم که به این چیز ها فکر نکنید چون امکان اینکه دستور زبان شما و کلماتتون با یک مقاله دیگه دقیقا با همون موضوع یکی باشه کم هست و مشکلی از این جهت پیش نخواهد اومد. اگر هم برای یک مطلب این مشکل پیش بیاد به دلیل اینکه شما بقیه مقالات و مطالبتون کپی نیستن و مشکلی ندارن گوگل تنها ممکنه همون مقاله رو جریمه کنه و سایتتون رو برای خودش نشانه دار نکنه!
    امیدوارم مفید بوده باشه

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بستن