بازاریابی ویروسی چیست؟

با سلام و خسته نباشید

میشه در مورد بازاریابی ویروسی توضیح بدید و اینکه چجوری با استفاده از اون خودم و کمپین تبلیغاتی ای که برای کارم راه اندازی کردم قوی تر کنم و تاثیر گذاریش رو بیشتر کنم؟

مممنون از سوال دات ای ار 🙂

یک نظر

  1. قطعا داشتن مشتری های بیشتر برای هر کسب و کاری یک عامل سود آور هست. اولین موردی که برای بیشتر شدن مشتریان به ذهن ما می رسه بازاریابی مناسبه. بازاریابی ویروسی هم یک نوع یا بهتره بگیم یک سری از ترفند ها توی بازاریابی هست که میتونه به بیشتر شدن بازده کمپین تبلیغاتی ما کمک کنه

    بازاریابی ویروسی یک ترفند است

    شاید تصور شما هم در مورد بازاریابی ویروسی این باشه که یک نوع خاص از بازاریابیه و با بازاریابی معمولی تفاوت داره. میشه گفت که تا حدودی تصور شما درسته اما نه کاملا. به طور خلاصه بازاریابی ویروسی شامل یک سری از فرمول ها و ترفند های خاص هست که به کمک اون ها میتونیم تعداد فروشمون رو با هزینه کم بازاریابی بیشتر کنیم.
    در واقع هدف بازاریابی ویروسی این هست که هزینه های شما رو کم کنه ولی تعداد افرادی که تبلیغ شما بهشون میرسه رو بیشتر کنه. البته مزیت مهم دیگه ای هم داره و اون کمتر شدن نارضایتی بیننده های تبلیغات هست. در واقع مبلغان و بازارابانی که برای شما کار می کنن مردم عادی هستن! با رعایت یک سری اصول خاص، خود مردم به صورت داوطلبانه و با کلی شوق و لذت تبلیغات شما رو انجام میدن.

    چجوری یک کمپین تبلیغاتی ویروسی میشه؟

    لازمه به یاد داشته باشید که برای ویروسی کردن یک کمپین باید به همراه استفاده از ترفند های بازاریابی ویروسی کیفیت محصولاتتون رو هم ارتقا بدید تا اثر تبلیغات و کمپین ها بیشتر بشه. اتفاقی که در کمپین های ویروسی رخ میده اینه که وقتی یکی از مشتریان شما از کالا یا خدمت عرضه شده لذت کافی رو ببره و از طرفی یک عامل مشوق برای گفتن اون به دوستان و آشنایانش داشته باشه تبلغ شما رو به راحتی منتقل می کنه.
    نمونه ای که قطعا تا حالا مشاهده کردیمش ویدئو های پر بازدید در اینستاگرام و یا یوتیوب هستن که چندین هزار ویو میخورن. حالا گاهی ممکن هست فرد تولید کننده و منتشر کننده ویدئو ناخواسته اصول بازاریابی ویروسی رو رعایت کرده باشن و یا از روی عمد. اگر میخواید که اصول و ترفند های بازاریابی رو یاد بگیرید تا بتونید به خوبی محصولاتتون رو در بین مردم پخش کنید و اصتلاحا از بازاریابی گرم استفاده کنید حتما کتاب “مسری” از آقای جونا برگر رو خریداری کنید و بخونید. میتونه خیلی مفید باشه براتون

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بستن