برای اینکه در آزمون اسپیکینگ آیلتس جنرال نمره خوبی به دست بیاوریم چه کنیم؟

سلام و وقت بخیر
میخواستم در مورد اینکه چجوری میتونم نمره خوبی رو توی آزمون آیلتس جنرال بگیرم راهنماییم کنید.

ممنون از سایت خوبتون

یک نظر

  1. سلام دوست عزیز

    آزمون آیلتس جنرال برای افرادی که قصد مهاجرت در دوره های تحصیلی و یا برای کار به کشور های دیگر را دارند بسیار مناسب است. این آزمون سعی دارد تا مکالمات روزمره و مهم در زندگی اجتماعی در کشور هدف را به شرکت کنندگان آموزش دهد تا بتوانند پس از مهاجرت زندگی راحت تری داشته باشند و به راحتی با افراد یک جامعه ارتباط بگیرند. بخش های خواندن و نوشتن آزمون جنرال کاملا متنوع است و از روزنامه، تلویزیون، رادیو و اینترنت جداسازی میشوند.
    برای بعضی از زبان آموزان این سوال پیش می آید که چگونه میتوان نمره بهتری را در این آزمون آیلتس جنرال گرفت؟ برای اینکه بتوانید نمره بالا را در این آزمون کسب کنید به نکات زیر توجه کنید:

    1. در بخش آزمون اسپیکینگ سعی کنید به صورت فی البداهه صحبت کنید. از اینکه برای این آزمون متن هایی را حفظ کنید پرهیز نمایید. این کار ممکن است برای شما دردسر ساز باشد و باعث شود تا اگر جمله ای به یادتان نیاید استرس بگیرید.
      برای این که بتوانید در فی البداهه گویی حرفه ای شوید سعی کنید تا تمرین بیشتری داشته باشید. برای این کار میتوانید در کنار تمرین کتاب هایی راکه به یاد گیری فی البداهه گویی کمک میکنند بخوانید.
    2. سعی کنید تا مانند دیگر زبان آموزان در تلفظ مشکل نداشته باشید. یکی از مواردی که میتواند شما را در این آزمون جلو بیندازد تلفظ صحیح است. برای یادگیری تلفظ درست سعی کنید بعد از یادگیری هر کلمه جدید چندین بار آن را گوش دهید تا تلفظ درست آن در ذهنتان ملکه شود. برای اینکه بتوانید در آزمون آیلتس جنرال نمره خوبی را بگیرید باید بر روی هیجانات جملات و حس گوینده در هنگام گفتن آن جمله را رعایت کنید.
    3. قبل از آزمون اسپیکینگ بر روی واژه های لازمه که میخواهید از آن ها حتما استفاده کنید دقت کنید. شما باید تا حدی بر روی این واژه ها تمرکز داشته باشید که بتوانید هر وقت میخواهید در گفت وگو از آن ها استفاده کنید. برای اینکه واژه ها از ذهنتان نپرند میتوانید آن ها را دسته بندی کنید و از طریق دسته بندی آن ها را به یاد بیاورید.
    4. یکی دیگر از موارد نمره آور در آزمون آیلتس جنرال گرامر و فعل های پیشرفته میباشد. سعی کنید تا در زمینه گرامر کاملا تبهر داشته باشید و بتوانید از ساختار های پیچیده استفاده کنید. سعی کنید از فعل های دم دستی و ساده استفاده نکنید و فعل هایی را به کار ببرید که پیچیده تر هستند.
    1. از نگاه کردن به اطراف پرهیز کنید. شما در حال برگزاری یک آزمون نیستید بلکه در حال مکالمه با یک فرد هستید که قاعدتا دوست دارد در هنگام مکالمه به او نگاه کنید نه به سقف یا زمین.
    2. از گفتن سخنان بی ربط پرهیز کنید. زمانی که شما اینگونه رفتار کنید در نگاه فرد مقابل استرس بالایی دارید و این برای نتیجه آزمون آیلتس جنرال شما خوب نیست.
    3. برای اینکه بتوانید استری خود را در هنگام آزمون از بین ببرید تصور کنید که فرد روبروی شما استاد شماست. در واقعیت نیز افرادی که برای گرفتن امتحان انتخاب میشوند مدرس هستند و میتوانستند که معلم شما بوده باشند.

    امیدوارم در این آزمون بهترین نتیجه ها را کسب کنید.

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بستن