برای بیشتر شدن بازدید های آپارات چه کنیم؟

سلام

من یک کانال در آپارات دارم و میخوام که بازدید های اون رو بیشتر کنم و مردم رو بیشتر به سمت اون جذب کنم و به قولی موارد سئو رو داخل آپارات نمیدونم. ممنون میشم اگر کسی در این مورد اطلاعات داره در اختیارم بزاره

برای رشد توی این زمینه ترفند هایی مثل سئو سایت ها وجود داره؟ اگر بله چی هستند اون ترفند ها؟

یک نظر

  1. با سلام خدمت شما دوست عزیز

    برای اینکه بتوانید در آپارات بازدید های بیشتری برای ویدئو خودتان کسب کنید ترفند های خیلی زیادی موجود نیست و در چند ترفند کوتاه خلاصه می شود.

    1. اولین راه برای گرفتن بازدید آپارات این است که از خود آپارات بازدید بخرید. آپارات به شما بسته هایی را معرفی می کند که با خریداری آن ها میتوانید بازدید ویدئو را بیشتر کنید.
    2. راه دوم استفاده از هشتک هاست که شما می توانید با انتخاب هشتک های ترند در آپارات بازدید ویدئو خود را بالا ببرید. مردم معمولا هشتک ها را جستجو می کنند و ویدئو های مرتبط با آن هشتک را می بینند و شما میتوانید از این قابلیت در آپارات و حتی اینستاگرام استفاده کنید. لازم به ذکره که برای آپارات تنها می تونید ۳ هشتک رو استفاده کنید.
    3. استفاده از تبلیغات در سوشال های دیگر و وبسایت یکی از راه های افزایش بازدید ویدئو هاست. شما میتوانید لینک ویدئو تان را در سوشال های دیگر و حتی وب سایت منتشر کنید تا مردم برای دیدن ویدئو کامل به آپارات انتقال پیدا کنند و به بازدید های ویدئو شما اضافه کنند.
    4. نکات مهم نگارشی و تولید محتوایی نیز یکی از عوامل بسیار مهم در تعداد بازدید های ویدئو شماست. با انتخاب نام و توضیحات مناسب می توانید این تعداد را بسیار زیاد و یا بسیار کم کنید. علاوه بر این استفاده از کلمات کلیدی در نام و توضیحات می توانند در نحوه نمایش ویدئو شما توسط آپارات تاثیر داشته باشند.
    5. اگر دوستانی دارید که در آپارات کانال و یا اکانت دارند از آن ها درخواست کنید تا به ویدئو شما بیایند و بعد از لایک کردن و دیدن آن برایتان کامنت نیز بگذارند و اگر می توانند حتی ویدئو شما را در کانال خودشان نیز قرار دهند تا تعداد ویو های شما بیشتر شود.

    شاید آپارات در زمینه هوش مصنوعی خیلی عقب تر از اینستاگرام و یا فیسبوک باشد اما می تواند به اندازه خود در برند سازی شما مهم و کاربردی باشد.

    امیدوارم براتون کاربردی باشه دوست عزیزم

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بستن