برنامه مدرسه هاگوارتز در رکاد چگونه است؟

سلام و وقت بخیر
میخواستم اگر میشه در مورد مدرسه هاگوارتز که داخل برنامه های جانبی مجموعه رکاد هست یک مقدار توضیح بدید و بگید که هدف این مدرسه چیه و اصلا داخل این مدرسه چه کار هایی انجام میشه؟
این برنامه برای تنها پسر هاست و یا دختران هم میتونین در این برنامه شرکت کنند؟
اصلا این برنامه مثل حلقه های کتابنگاری برای عموم آزاد هست یا نه؟

یک نظر

  1. سلام خدمت شما دوست عزیز

    این مدرسه یکی از برنامه های نسبتا جدید در رکاد است و تا زمان ارسال این پاسخ یک ترم از آن برگزار شده و ترم دوم در حال برگزاری است.

    هدف مدرسه هاگوارتز رکاد چیست؟

    هدف از ایجاد این مدرسه و شرکت دانش آموزان در اون توسعه مهارت های فردی هر دانش آموز و یادگیری مهارت های مهم در زندگی از جمله عزت نفس، مدیریت مالی، مدیریت شرکتی، بازاریابی و… است. و علاوه بر این موارد هدف اصلی مدرسه هاگوارتز انجام رسالت خود رکاد در ایران و جهان است. مدیران رکاد بر این باورند که رکاد باید نسلی از نوجوانان را به جامعه تحویل دهد که در مهارت های مدیریتی و دیگر مهارت های مهم یک فرد موفق حرفی برای گفتن داشته باشد.

    مدت زمان هر ترم هاگوارتز رکاد

    مدت زمان هر ترم این مدرسه که به دلیل تدریس موضوعات جادویی داخلش اسم مدرسه “هاگوارتز” گذاشته شده، ۳ ماه است که در صورت لزوم امکان تمدید یک ماهه آن نیز وجود دارد.

    ورود افراد به مدرسه هاگوارتز رکاد

    این مدرسه به صورت مختلط و با تعداد کمی از دانش آموزان برگزار می شود. به عنوان مثال دانش آموزان ترم دوم حدود ۱۰ نفر است. البته لازم به ذکر است که دانش آموزان این مدرسه برای شرکت در اون باید دو مصاحبه بدند و بعد از یک جلسه در بین مدیران رکاد برای هر فرد و مشورت برای حضور اون شخص در هاگوارتز افراد اجازه ورود به این مدرسه جادویی رو کسب می کنند.

    دانش آموزان منتخب در این مدرسه چه می کنند؟

    این یکی از ویژگی های سکرت هاگوارتز است اما کار به صورت کلی به این شکل است که دانش آموزان منتخب در بین داوطلبان شرکت در این مدرسه کار های اجرایی رکاد را بر عهده دارند و در کنار قبول مسئولیت ها در حین کار به یادگیری مهارت ها می پردازند.

    امیدواریم روز به روز به جمع کسانی که از این مدرسه با نمره قبولی بیرون آمده اند بیشتر شود تا بتوانیم دنیای بهتری را برای زندگی کردن بسازیم.
    رکاد را میتوانید از اینجا دنبال کنید!

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بستن