به چه سایت هایی میتوان گفت خوب؟

سلام

من میخوام یک سایت برای خودم خریداری کنم و خیلی هم توی زمینه های طراحی سایت و نکات خوب بودن سایت سر رشته ندارم. برای همین به نظرم لازم هست که در مورد ویژگی های طراحی یک سایت خوب بیشتر بدونم.
میشه در مورد اینکه یک سایت خوب چه ویژگی هایی داره مقداری توضیح بدید و این فاکتور هایی که مهم هستند رو نام ببرید تا سعی کنیم بیشتر توی خرید سایت ها از دیگران ازشون استفاده کنیم؟
ممنون از سایت خوبتون

یک نظر

  1. با سلام خدمت شما دوست عزیز

    بعضی نکات طراحی سایت وجود دارند که سلیقه ای هستند و شما ممکن ست سایت خود را به گونه ای بسازید که خودتان از آن لذت نبرید اما به نظر دوستتان سایتی بسیار عالی و خوب باشد. اما به طور کلی نکاتی وجود دارند که می توانیم به آن ها برای نکات همیشگی و چهارچوب اصلی طراحی یک سایت خوب اشاره کنیم.

    طراحی سبک، ریسپانسیو بودن، طراحی رابط کاربری مناسب، استفاده از کد های جاوا اسکریپت برای کمک به پویا شدن سایت، صفحه فرود مناسب و… اشاره کرد. اگر بخواهیم به تمامی این نکات بپردازیم میتوان برای هر کدام حداقل دو یا سه مقاله نوشت.

    اگر دوست دارید بیشتر در مورد هر یک از این موارد بدانید میتوانید در بستر اینترنت جستجو کنید و یا به صورت آکادمیک در دوره های تدریس حضوری و غیر حضوری شرکت کنید.

    با این حال اگر در مورد هر کدام سوالی برایتان به وجود آمد میتوانید در سوال دات ای ار بپرسید تا بنده یا دیگران به سوالاتتان پاسخ بدهند.

    امیدوارم مفید بوده باشد.

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بستن