تفاوت مودم های GP 2101 plus و GP 2101 ایرانسل چیست؟

من میخوام برای شرکتم یک مودم بخرم و با توجه به یکسری از مسائل دوست دارم از سری مودم GP 2101 plus استفاده کنم اما وقتی اون رو توی گوگل سرچ کردم تا خریداری کنم مدل GP 2101 رو دیدم و به نظرم اومد که این هم ممکنه خوب باشه
ممنون میشم در مورد این دو مودم یکم بیشتر توضیح بدین و از تفاوت ها و مزایا و معایب شون بگید.

 

یک نظر

  1. با سلام خدمت شما دوست عزیز

    این دو مودم از نظر نام و حتی ظاهر به هم شبیه هستند. به عنوان مثال ظاهر مودم GP 2101 plus نسبت به GP 2101 مقداری مستطیل تر است و میتوان از روی ابعاد آن ها تفاوت را احساس کرد. در مورد قیمت هم این شباهت وجود دارد و هر دو مودم در یک رنج قیمتی هستند.

    شباهت های GP 2101 plus  و GP 2101

    این دو مودم با کمک سیم کارت قابل استفاده هستند و برای اینترنت TD-LTE عرضه شدند. فرکانس های رادیویی ۳۵۰۰ و ۳۷۰۰ را پشتیبانی می کنند. و هر دو نیز جزو مودم های رو میزی هستند و قاعدتا از آن ها برای کاربرد های داخلی استفاده می شوند.
    سرعت دانلود ۱۲۰ مگابیت بر ثانیه و آپلود ۵۰ مگابیت بر ثانیه ای هم حاکی از استفاده یک نوع تراشه در هر دو مودم است که باعث شده این دو مقادیر هم برابر باشند.
    از نظر تعداد کابرانی هم که میتوانند به این مودم ها به صورت همزمان متصل شوند ۳۰ نفر می باشد.

    وای فای تک بانده با MIMO 2.2، عدم پشتیبانی از باتری، آداپتور برق، پردازنده Sequans، عدم پشتیبانی از VoLTE و VoWifi، پشتیبانی از NAT و IPv۶  همه و همه از نقاط مشترک این دو مودم اند.

    تفاوت های GP 2101 plus و GP 2101

    اگر شما یک شرکت هستید قاعدتا نیاز دارید تا تعداد اتصال های کابل لن را بیشتر کنید تا بتوانید با سرعت بیشتر تعداد کاربر بیشتری را به شبکه متصل کنید. اگر این ویزگی برای شما مهم است پیشنهاد میکنم از مودم GP 2101 plus استفاده کنید زیرا تعداد کابل های لن قابل استفاده در این مودم ۴ عدد است که میتوانند شما را با سرعت بیشتر از اتصال بدون سیم و با نسل چهار به اینترنت متصل کنند.
    اگر در بین این دو مودم به دنبال انتخاب مودمی بهتر در خانه هستید مودم GP 2101 مناسب است و می توانید از آن استفاده کنید و خب به علت طراحی ظریف تر شاید زیبا تر باشد.

    در پایان باید گفت قدرت اتصال بدون سیم در مودم GP 2101 plus بهتر از GP 2101 است زیرا تراشه آن نسبت به این مودم آپدیت شده است و از قدرت بیشتری برخوردار است.

    امیدارم مفید بوده باشد.

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بستن