چه زمانی برای سفر به کاشان مناسب است؟

سلام

چه زمانی برای سفر به کاشان مناسبه؟ من میخوام بم کاشان و از جاذبه های گردشگریش خیلی خوشم اومده اما شک دارم که آیا تابستون برای سفر مناسبه یا نه

گرم نیست توی تابستون اونجا؟

یک نظر

  1. سلام دوست عزیز
    همونطور که میدونیم کاشان یک شهر در منطقه ای بیابانی هست با توجه به آب و هوای سرد کاشان در شب ها، اگر دوست دارید تا از کویر نوردی لذت ببرید بهتره که این کار رو در مدت زمانی شب و یا اوایل صبح انجام بدید تا گرمای هوا اذیتتون نکنه. البته در مورد آب و هوای کاشان نمیشه گفت که همه ظهر ها گرم هستن و اگر دنبال یک آب و هوای مناسب برای سفر به کاشان هستین بهتره که سفر خودتون رو در بازه زمانی اردیبهشت و فروردین ماه انجام بدید.
    حتما آوازه گلاب گیری در کاشان رو شنیدین. این مراسم که حتی به یک جاذیه گردشگری فصلی برای کاشان تبدیل شده در فصل زیبای بهار انجام میشه. دیدن مراسم گلاب گیری هم جذابیت خودش رو داره و اگر دوست دارید این بوی حیرت انگیز رو به همراه تماشای مراسم گلاب گیری از دست ندید حتما سفرتون به کاشان رو در فصل بهار امتحان کنید!
    با تمام این ها اگر امکان سفر براتون در بهار وجود نداره فصل پاییز میتونه انتخاب بعدی برای سفر به کاشان باشه که تنها از نظر آب و هوایی وضعیت بهتری نسبت به تابستان و زمستان داره. البته در زمستان ها هم هوای کاشان خوب هست اما ممکن هست سرمای شب ها کمی اذیت کننده باشه.
    سفر خوبی رو براتون آرزو میکنم!

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بستن