کانال های تلگرامی بورس واقعی هستن؟

با توجه به این که بازار بورس خیلی سود آور هست چند وقتیه که کانال های زیادی توی بستر تلگرام ایجاد شدن که در مورد بورس هستن و خب تبلیغاتشون میگه با عضویت توی این کانال ها میتونید درآمد های هنگفتی به دست بیارید و…

به نظر شما آیا واقعا این ادعا ها درست هستن و ممکنه اینطور باشه یا نه؟! اخه واقعا مبالغی که گفته میشه خیلی بالا هستن و حتی اگر یک درصد هم درست باشه میتونن سود زیادی رو برای ما بیارن. ممنون میشم توی این انتخاب ها کمکم کنید چون واقعا دوست ندارم وقتم رو چند ماه هدر کنم و بعد بفهمم که کارم بی نتیجه و اشتباه بوده!

یک نظر

  1. با سلام خدمت شما دوست عزیز
    ببینید به طور کلی هیچ کس برای این سوال جواب قطعی ای نداره. در واقع باید هر کانال یا گروهی که مد نظرتون هخست به صورت جداگانه بررسی بشه تا وضعیتش مشخص بشه. پیشنهاد من این هست که اگر عضویت در کانال هایی که گفته شده و تبلیغاتش براتون اومده رایگان هست عضو بشید داحلش و چک کنید.
    مثلا اگر گفته میشه که فلان سهم داره بالا میره و سود داره مقدار کمی ازش رو بخرید (مثلا ۲۰۰ تومن) تا ببینید آیا ادعایی که کرده درست هست یا نه. با این حال حتی اگر درست یا غلط بوده باشه بهتر هست که چند بار این تست رو انجام بدید. مثلا حداقل ۳ یا ۴ بار از توصیه هایی که داخل کانال داده شده پیروی کنید و از روی نتیجه حاصل شده تصمیم گیری داشته باشید که اون کانال ماسب هست یا نه و بعد از اون میتونید سرمایه گذاری های بزرگ تر رو با همون کانال داشته باشید
    با تمام این ها بهترین کار این هست که خودتون کلاس های بورس رو شرکت کنید و به شخصه در اون حرفه ای بشید تا از علم خودتون در این راه استفاده کنید و مطمئن باشید که چه سود و چه ضرر همه تحلیل خودتون بوده و براتون یک تجربه هم میشه و در کنارش چیز های مختلفی رو یاد می گیرید. قطعا آموزش های بورس وقت هدر کردن نیستن و میتونن خیلی برای شما مفید باشند و واقعا اون سود های کلانی که وعدش در تبلیغات این کانال ها دیده میشه رو واقعی کنن ولی باید به یاد داشته باشید که بورس همیشه سود آور نیست و هر کسی ادعا میکنه همیشه به شما سود میده قطعا یک دروغگو هست (توی سرمایه گذاری بازار سرمایه و با احتمال ۱۰۰ درصدی)
    با آرزوی موفقیت برای شما

پاسخی بگذارید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بستن